Subject: Kutse Lihula muinsuskaitseala kaitsekorra eelnõu avalikule arutelule
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 06 Jun 2023 07:54:37 +0000
List-Id: <1.14479.list-id.smaily.com>

‌

Kui Sa seda kirja korralikult ei näe, klõpsa siia ( https://muinsuskaitseamet.smai.ly/browser/oZjVXNaRnRQbTvgpINwxIg4sA5j9Q1eqGpV8MD3f7jzJgdcVpf_zsi_Q7hKrHxkx6zKhN20nGLDJ1xaUAQ-10_VsoktWBifT7CazLOjv7PVONi-D_Fr7uCz_hkEHJ1VaMTSL2u2b4cxr1-VLlHpRn2enkQW_MZQW/ ).

Kaart pärineb Lihula ajaloolise keskuse detailplaneerimise
uurimistööst 1976. Säilik Muinsuskaitseameti arhiivist,
ERA.T-76.1.2667
-----------------------------------------------------------------

*****************************************************************
Teade Lihula muinsuskaitseala kaitsekorra eelnõu avaliku arutelu
kohta
*****************************************************************

Muinsuskaitseamet teatab, et 16. juunil 2023 algusega kell 16.00
toimub Lihula mõisas (Linnuse tee 1) Lihula muinsuskaitseala
kaitsekorra eelnõu avalik arutelu.

Koosolekul annab Muinsuskaitseamet ülevaate kaitsekorra eelnõu
avaliku väljapaneku jooksul saabunud ettepanekutest ja
arvamustest ning neile esitatud Muinsuskaitseameti vastustest.
Lihula muinsuskaitseala kaitsekord oli avalikul väljapanekul 21.
aprillist - 21. maini 2023.

Arutelu saab jälgida ka ülekande vahendusel Muinsuskaitseameti
Facebooki lehelt ( https://muinsuskaitseamet.smai.ly/r?oid=14479&mid=c6HgtL5rb&lid=z3canAA1&url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fmuinsuskaitseamet&s=87f6a76141a0246a875c6f38d6b2b38170ed56e5fc566aaff1411a3bbab116ba ).

Osalemiseks palume registreeruda:
muinsuskaitseamet.ee/lihulaarutelu ( https://muinsuskaitseamet.smai.ly/r?oid=14479&mid=c6HgtL5rb&lid=zpdoAnaa&url=https%3A%2F%2Fwww.muinsuskaitseamet.ee%2Fet%2Flihulaarutelu&s=cd26a1c2302da93e4d1f4ace9a5e3e43bad48323804eecb2804249afc667484a ).

Rohkem infot ja materjale Lihula muinsuskaitseala kaitsekorra
kohta leiate Muinsuskaitseameti kodulehelt:
muinsuskaitseamet.ee/lihulakaitsekord ( https://muinsuskaitseamet.smai.ly/r?oid=14479&mid=c6HgtL5rb&lid=zf2poq0Z&url=https%3A%2F%2Fwww.muinsuskaitseamet.ee%2Fet%2Flihulakaitsekord&s=083461d60b2e38f2bc2999c33601696b1645f7572b053a2a6e1cae494079a936 ).

Panustame koos pärandi säilimisse!

Lisainfot annavad:
------------------

Katrin Koit
-----------

Kaitsekorra koostamise töörühma juht
------------------------------------

5248184
-------

[email-masked]
--------------------------------

-

Terje Luure
-----------

Pärnumaa nõunik
---------------

51973956
--------

[email-masked]
--------------------------------

-

Kaisa Metsaots
--------------

Pärnumaa nõunik
---------------

51916225
--------

[email-masked]
-----------------------------------

-

Saite selle uudiskirja, sest Kinnistusraamatu andmetel
olete Lihula muinsuskaitsealal või kaitsevööndis asuva kinnisvara
omanik.
-----------------------------------------------------------------

Muinsuskaitseameti uudistega kursis püsimiseks märkige meeldivaks
ka ameti
-----------------------------------------------------------------

Facebooki leht. ( https://muinsuskaitseamet.smai.ly/r?oid=14479&mid=c6HgtL5rb&lid=donnl0pb&url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fmuinsuskaitseamet%2F&s=e9e6fd9a00fc863ddf28277704fbd000aad1668226c32be13b7213f06b3d4b86 )
--------------------------------

-

Kõik küsimused, ettepanekud ja kommentaarid on oodatud aadressile
[email-masked]
-----------------------------------------------------------------

-

Autoriõigus © 2022 Muinsuskaitseamet, Kõik õigused kaitstud.
------------------------------------------------------------

Uudiskirja saajate hulgast lahkumiseks klõpsa siia (
https://muinsuskaitseamet.smai.ly/subscription/EKN9GjkOpHDy1cuz2_PipW-BP96aUuVlZrqGJFIIwjBLM4T1yOTK3vwaiLrAUjQw0QNqjotwwu0alXwwPd_uPEsZfUcpOz05aUcKmWRsQlnLywK0qXN3y1784ZXsD8bQ5hkdl8amTUHFYgblNDwaOZJbHPaOLhCj/ ).

smaily ( https://smaily.com/start )